ТЕМАТИКА ЗАСІДАНЬ МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ
ВЧИТЕЛІВ СУСПІЛЬНО-ГУМАНІТАРНОГО ЦИКЛУ
на 2014-2015 навчальний рік
Вересень
1.Опрацювання нормативних документів та інструктивно-методичних матеріалів і рекомендацій щодо вивчення української мови й літератури, світової літератури, російської мови, англійської мови, історії, правознавства й етики.
2.Погодження календарно-тематичних планів навчання української мови й літератури та світової літератури, російської мови,англійської мови, історії, правознавства й етики.
3.Опрацювання методичних рекомендацій щодо оформлення в класних журналах результатів навчальних досягнень учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Проведення консультацій з питань ведення шкільної документації.
4.Оновлення банку даних обдарованих дітей. Визначення форм і методів роботи з ними. Планування роботи з обдарованими дітьми щодо підготовки до різноманітних конкурсів.
Жовтень
1.Обговорення індивідуальних планів роботи вчителів суспільно-гуманітарного циклу.
2.Вимоги до виконання письмових робіт учнів загальноосвітніх навчальних закладів і перевірки зошитів з української мови й літератури, російської мови.
Листопад-грудень
Розвиток життєво-творчих компетентностей учнів на основі особистісно-орієнтованого підходу в умовах громадсько-активної школи
1.Формування мовних і мовленнєвих компетенцій учнів на уроках англійської мови.
2.Ситуативний підхід до вивчення англійської мови.
3.Формування правової та громадської культури учнів на уроках історії й правознавства.
4.Організація дослідницько-пошукової діяльності учнів на уроках української мови та літератури.
5.Гендерне питання в мовному аспекті.
Січень
Використання інноваційних технологій при вивченні суспільно-гуманітарних дисциплін
1.Використання відео у навчанні іноземній мові.
2.Проектна технологія на уроках історії.
3.Розвиток творчої особистості на уроках української мови.
4.Технологія осмислювально-концентрованого навчання у процесі вивчення української мови в 9 класі.
5. Підбиття підсумків результатів Ι—ΙΙΙ турів Всеукраїнських олімпіад.
Березень
Нові методики та підходи в організації позакласної роботи з метою підвищення інтересу учнів до культури рідного краю, поглиблення знань з предметів суспільно-гуманітарного циклу
1.Науково-дослідницька робота з історії як вид позакласної діяльності учнів.
2.Форми позакласної роботи з української мови та літератури.
3.Позакласне читання як творча діяльність учнів.
4.Організація позаурочної роботи з англійської мови.
5.Звіти вчителів, які атестуються.
6.Обговорення відкритих уроків.
7.Результати проведення предметних тижнів.
8.Про підготовку до державної підсумкової атестації учнів.
Травень
1.Обговорення та погодження завдань для проведення ДПА з предметів суспільно-гуманітарного циклу.
2.Звіт про роботу протягом навчального року, оцінка діяльності МО, досягнень та недоліків, визначення шляхів удосконалення роботи МО в наступному навчальному році.
3.Обговорення результатів підсумкових контрольних робіт за ΙΙ семестр 2014-2015 навчального року.
4.Виконання програм з предметів суспільно-гуманітарного циклу.
5.Звіти вчителів про роботу з питань самоосвіти.
6.Реалізація моделі громадсько активної школи у 2014-2015 навчальному році.
Квітень 2024 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |