Повна назва: Малютянська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів Києво-Святошинського району Київської області
Рік заснування: 1964 р.
Юридична адреса: 0858, вул. Перемоги, 34, село Малютянка,
Києво-Святошинський район, Київська область
Телефон: (045) 98 –39-736
Створення оптимальних умов для реалізації ефективної системи методичної роботи,спрямованої на формування " нового вчителя" з метою забезпечення індивідуалізації та соціалізації навчально-виховного процесу в умовах реалізації Концепції " Нова школа"
" Спільна робота школи і родини над формуванням національної свідомості та формування ключових компетентностей особистості дитини через традиції і звичаї рідного краю. Козацько-лицарське виховання школярів.
Усього в школі у 2018 -2019 н.р. навчається 124 учні
Структура школи:
· І ст. – учнів (4 класи) – м’яка профілізація «Школа адаптації» (додаткові години на вивчення прав дитини в 3 та 4 класах, англійська мова з 1 го класу); корекційні заняття з практичним психологом, соціальним педагогом.;
· ІІ ст. – учнів; (5 класів) – допрофільна підготовка«Школа орієнтації» ( вивчення другої іноземної мови (французька), додаткові години на вивчення курсу громадянської освіти тощо).
Для реалізації індивідуальних можливостей дитини в закладі працюють гуртки, спортивні секції, існує дитячий екологічний театр «Пролісок», видається періодична шкільна газета, діє волонтерський загін «Турбота», впроваджуються в навчально-виховну практику інтерактивні технології, учні беруть участь у міських, обласних, Всеукраїнських, Міжнародних конкурсах та олімпіадах.
З 2008 року школа працює в режимі громадсько активної школи.
УПРАВЛІНСЬКИЙ МОДУЛЬ
Малютянська ЗОШ І-ІІ ступенів – це звичайна школа, у якій не просто надаються освітні послуги учням, а особливу увагу спрямовано на партнерство школи й громади,а також на розвиток громадської самоорганізації, самоуправління, і як результат на розвиток громадянського суспільства в цілому, що є необхідною умовою розбудови демократії в Україні
Модель такої школи найкраще адаптована до реалізації державно-громадського управління.
Для формування ефективно діючого державно-громадського управління школою необхідна взаємодія двох управлінських вертикалей – державної і громадської.
Дотримуючись основних принципів ефективного управління сучасним закладом, нами була створена модель управління ГАШ, де присутні два компоненти управління (державний та громадський) навчальним закладом. Для поєднання в нашій моделі громадської та державної складової використано модель структурно-громадського супроводу, у якій субординаційна державна вертикаль супроводжується на кожному щаблі відповідною громадською структурою. Ми використовуємо проектно-модульну організаційну структуру управління . Ця система є інноваційною та має:
· вертикально-горизонтальні зв'язки замість вертикальних;
· двокомпонентну структуру методичної роботи ( І рівень – методичні обєднання по принципу обєднання – коллективно предметні, на базі школи №5; ІІ рівень – творчі групи - по принципу обєднання – за напрямом діяльності, що стосується усучаснення всіх сфер шкільного життя);
· інтегровану систему цільових і технологічних функцій та громадських й адміністративних форм між управлінськими ланками.
Березень 2024 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |