Повна назва: Малютянська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів Києво-Святошинського району Київської області

Рік заснування: 1964 р.

Юридична адреса: 0858, вул. Перемоги, 34, село Малютянка,

Києво-Святошинський район, Київська область

Телефон: (045) 98 –39-736

Науково-методична тема школи:

Створення оптимальних умов для реалізації ефективної системи методичної роботи,спрямованої на формування " нового вчителя" з метою забезпечення індивідуалізації та соціалізації навчально-виховного процесу в умовах реалізації Концепції " Нова школа"

Виховна проблема Малютянської ЗОШ І-ІІ ступенів.

" Спільна робота школи і родини над формуванням національної свідомості та формування ключових компетентностей особистості дитини через традиції і звичаї рідного краю. Козацько-лицарське виховання школярів.

Склад учнівського колективу

Усього в школі у 2018 -2019 н.р. навчається 124 учні

Структура школи:

· І ст. – учнів (4 класи) – м’яка профілізація «Школа адаптації» (додаткові години на вивчення прав дитини в 3 та 4 класах, англійська мова з 1 го класу); корекційні заняття з практичним психологом, соціальним педагогом.;

· ІІ ст. – учнів; (5 класів) – допрофільна підготовка«Школа орієнтації» ( вивчення другої іноземної мови (французька), додаткові години на вивчення курсу громадянської освіти тощо).

Для реалізації індивідуальних можливостей дитини в закладі працюють гуртки, спортивні секції, існує дитячий екологічний театр «Пролісок», видається періодична шкільна газета, діє волонтерський загін «Турбота», впроваджуються в навчально-виховну практику інтерактивні технології, учні беруть участь у міських, обласних, Всеукраїнських, Міжнародних конкурсах та олімпіадах.

З 2008 року школа працює в режимі громадсько активної школи.

УПРАВЛІНСЬКИЙ МОДУЛЬ

Малютянська ЗОШ І-ІІ ступенів – це звичайна школа, у якій не просто надаються освітні послуги учням, а особливу увагу спрямовано на партнерство школи й громади,а також на розвиток громадської самоорганізації, самоуправління, і як результат на розвиток громадянського суспільства в цілому, що є необхідною умовою розбудови демократії в Україні

Модель такої школи найкраще адаптована до реалізації державно-громадського управління.

Для формування ефективно діючого державно-громадського управління школою необхідна взаємодія двох управлінських вертикалей – державної і громадської.

Дотримуючись основних принципів ефективного управління сучасним закладом, нами була створена модель управління ГАШ, де присутні два компоненти управління (державний та громадський) навчальним закладом. Для поєднання в нашій моделі громадської та державної складової використано модель структурно-громадського супроводу, у якій субординаційна державна вертикаль супроводжується на кожному щаблі відповідною громадською структурою. Ми використовуємо проектно-модульну організаційну структуру управління . Ця система є інноваційною та має:

· вертикально-горизонтальні зв'язки замість вертикальних;

· двокомпонентну структуру методичної роботи ( І рівень – методичні обєднання по принципу обєднання – коллективно предметні, на базі школи №5; ІІ рівень – творчі групи - по принципу обєднання – за напрямом діяльності, що стосується усучаснення всіх сфер шкільного життя);

· інтегровану систему цільових і технологічних функцій та громадських й адміністративних форм між управлінськими ланками.

Кiлькiсть переглядiв: 930

Коментарi

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Березень 2024 Наступна
ПВСЧПСН
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031